Pages

Sunday 17 July 2011

my new j0GG



NIKE AIR VAPOR QUICK


OK..cite pasal kasut lagi hari nie (kalau xboh bace,tutup mate laa)...nie satu lagi yang aku beli lepas dapat elaun hari tu...untuk jog yang nie...
Aku angkat kasut nie pun sebab aku selalu gune untuk jogging nie...bakal cikgu memang xleh elak doh...memang aku ade subjek pj 2 kali seminggu...kasut aku yang lame pun dah terburai perut...hancur leborrrrrrrrrrrr doh...
Untuk jog nie aku pilih yang nike sebab selesa plek je...(ringan napong orang ganu kate)..memang sedap r kalau pakai...macam pakai stoking saje..hahaha
Bereh..nie je aku dapat tulis..lepah nie kasut nape plok aku nak beli xtau laa..kasut safety kut..napok sedap je wt keje bancuh simen...hahaha

Tengok bola dulu blom tido...final WWC usa VS japan...(usa barang minat boh..men lawo plek) pemain pun jadi2...hahaha


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...