Pages

Tuesday 19 July 2011

pendekar pEnyU fc


--pendekar penyu--   ni name team bola sepak aku...bukan cite dragon ball...
hari nie aku nak cite sikit pasal team nie r...nie semua geng-geng aku kat tempat aku belajar laa...team nie menetas mase awal-awal masuk blajar dulu...geng-geng dalam team nie geng-geng rapat aku blake la..ade sekelas, serumoh, sedondon, selingkuh, semputtt...name nie buleh pun aku dok ingat doh camne..
team nie ade doh kejayaan skit-skit blom nie...hahaha (kejayaan maroh ngat dengor tu..macam kelab MAN UTD plok...hahaha),...mase awal-awal dulu sorang-sorang fit blake lg...bleh r nk menang..ade jugok r menang karnival 9 sebeloh gitu...doh lening rane tubuh sorang-sorang..pe cikgu pencen blake...boroi pecoh robek doh perut...xleh nok elak doh dan duduk rumah sewa memang gitu laaa...hahaha...bila tubuh naek doh blake,nok fight rane ngan junior hok baru masuk...semua fit-fit blake ag...memang lembek luek r nak lawan sek-sek tu...
sebenornye xdok mood jugok nak tulis nie sebab 2 3 hari lepas team aku ni kaloh doh dalam karnival kat maktab aku...memang kecewa terokkk r aku...tekan jeng kreng rase...doh kene gol last-last minute...memang down abih se team rase...xdok rezeki r tu orang kate...rase tekan macam sek USA kaloh ngan JEPUN final WWC...hahaha...
game last hari tue sepatutnye sek aku nok seri je..tapi 1 minit ag nok abih se team wt overlapping nk baham gol,,last-last kene counter gelepor abih nk turun xdan...kene sutir gol...senyap abih...hahaha...
tapi xdok hal...sedap duk dalam team nie sebab sek-sek nie bereh blake...maen bola pun xdok tekanan..maen rilex-rilex je...kaloh menang tu adat permaenan laaa....
orang kuat team nie mesti r manager (kuat sembang je lebih..hahaha) name ye BUDIN KORAK...hok pakai jerc READING dalam gambor tu...bahagian taktikal seroh ke ye...sek fanatik red warrior...bajet tuke gende( geng maen gendang dalam stadium la)...watak-watak dalam team nie plok~~mat din,peja,min,jaki,pokku,mey,kamal,remi,pali,syapik,macha,apih,awis,nana,jojo,last skali aku r pehe...hahaha...xdok tinggal doh rase...xigt sorg lagi...orang di belakang tabir...syawal (koya k-pop)..time kasih banyok sebab sanggup turun padang ambil gambar team nie...sek photograper r tu...jase mu dikenang...die nie bahagian shoot gambor dan jadi pom-pom girl tepi padang...hahaha
OK..nie je aku bleh tulis pasal team bola nie...
harap lepas nie sek aku bleh r menang plok...hahaha
semoga team nie terus maju jaya (ayat berita sukan)

beresssssssssss

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...