Pages

Sunday 17 July 2011

my new weApON (haha)




JANEIRINHA SALA IN BLACK



Ok...hari nie aku nak tunjuk sikit ngan senjata baru aku...lame dah nak beli tapi tidak berjaye lagi...Lepas je masuk elaun,,terus je aku rembat...hahaha...akhirnye..
Cite skit pasal sala baru nie..aku memang lame dah aim,,masuk je elaun memang aku nak angkat r kasut nie...aku tak kire dah...aku terus angkat adidas ni ngan nike untuk jog (yang jog tu nanti aku post kt entri laen..hehe)...melayan jugak duit aku...hahaha...orang kate,, mase ada duit nie la nak beli..kalau takde,,susah dah nak angkat..tu la aku angkat terus kasut nie..
Sebelum tu aku berkenan ngan patern yang satu lagi...tapi puas try kt kedai rase cam xmari mne (xdok onggg laa)...saen serumah aku pun syorkan yang nie jugak(pali hok syor ngat tu) ye kate kasut nie santai skit...macam KUNG PAO...hahaha...last2 aku try yang nie,,terus rase ngam2 baekkkk je...sedak doh wase...tak sabar dah nie nok rasmi....

Bereh..takdok pe nak cite,,cite pasal kasut la...kalau ada yang xsuke tu xleh wtpe laaa...jangan bace...hahaha




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...